Norrköping, Hageby Centrum

Idag blev det att ta en trip till Norrköping och Hageby Centrum :)
Centrumet var faktiskt större och finare än jag väntat mig!
Blev att luncha och sen lite shopping.
Ibland är det verkligen bra att ha mamma med sig, fick jättemycket rabatt på alla underkläder jag köpte (y)
Sen köpte jag en primer och en ny foundation, båda från LUMENE, som ska vara bra mot fet och blank hy,
hoppas verkligen de är bra!
Lär ju komma upp en recension på dem senare :)
Svängde förbi morfar på vägen hem, hurra hurra!
Rackarn fyller 86 idag, stort grattis! <3

LUMENE Natural Code Matt Makeup Foundation, 95:-
LUMENE Batuty Base Maifying Primer, 110:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0