Träning!

Jag har blivit så otroligt fäst vid att träna, jag mår aldrig så bra som när jag tränar! Får näst intill abstinensbesvär om jag inte tränar en dag!

Nu är de två första "hårda" veckorna av min diet avklarade också, har gått ner 7 kilo på 2 veckor, inte så illa pinkat! :)

Den här veckan ska jag äta lunch i skolan, men fortsätta med shake på morgonen och en bar på kvällen + 2 frukter, och såklart kommer jag ligga i med träningen!

Idag efter att mamma och jag varit på gymet tog vi en sväng till Ikano och köpte nya löparbyxor åt mig!
 Tummen upp :)

De kommer användas flitigt på gymet, och ännu flitigare när utomhus-löpsäsongen kommer igång, längtar!

De är från North Bend, 349:-









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0