Skövde - Regementets dag!

Idag var det att gå upp tidigt, ta en joggingtur vid halv 8, sen bar det av mot Skövde :)

Erik, min yngste storebrorsa hade besöksdag i lumpen så det vart en heldag där med massa kul :D
Ni som känner mig vet ju att jag gillar vapen och PANG-PANG, så jag höll mig verkligen sysselsatt hela dagen!

Jag är så sjukt sugen på att ansöka till lumpen, det skulle verkligen passa mig! Men nu ska ju värnplikten i princip läggas ner så kommer ju inte vara någon idé att söka eftersom jag inte vill fortsätta inom det militära som yrkessoldat efteråt.

Men jaja, en kul dag var det iaf!




Och avslutar med världens underbaraste bild! <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0