Sjukling!

Usch, usch och återigen USCH!

Började känna mig skruttig mitt på dagen i skolan, och det har bara blivit värre och värre, och nu sitter jag här med ett berg av skolarbete iklädd fleezetröja under ett duntäcke med frossa och snörvlar i min tékopp...
Ingen höjdare!
Mår verkligen piss av att jag inte kan träna...
För en vecka sen var allt bara så jävla bra, men nu går det bara nerför!
Hade nyss en inte allt för underbar konversation med mina föräldrar om bl.a. piercingar, har nog inget mer att säga på den punkten just nu än att jag hatar att inte kunna få känna mig fin och må bättre för en gångs skull bara för att dom tycker att en sak är fult.
Sen finns det just nu otroligt många fler punkter på min "saker som verkligen suger"-lista.
Förlåt, men jag är helt enkelt inte roligare än såhär idag.


You don't have the key to open me up and UNDERSTAND me...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0