Piercingar och tatueringar

Åh, jag är så fruktansvärt sugen på att tatuera mig!
Men det blir att vänta tills 18-årsdagen för min del... :/
Mina föräldrar kommer flippa om jag ens nämner det!

Piercingar kommer också att fixas då :) Vet iaf att jag ska ha i tungan och naveln, men några till i öronen kommer nog inom kort ! :)

Men sedan måste jag säga, det finns så sjukt många tatueringar och piercingar som jag verkligen tycker är skitfula (men ändå coola på något sätt?) och som jag aldrig skulle kunna tänka mig att ha personligen!

Som den här piercingen t.ex!














Kommentarer
Postat av: Lollo

Piercingar och gaddar is the shit :D! Fin blogg btw :)

2010-03-03 @ 20:34:04
URL: http://chimchar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0