Nu jävlar, här ska järnet ges!

Nä, usch den här hagen har verkligen sugit på vissa punkter... :(
Fick ont när jag andades på eftermiddagen så kunde inte träna, sug!
Det är bättre nu som tur är, men jag HATAR när jag inte kan träna! :/

Sen känns det som att det kommer att ta en evighet innan jag når målet med min kropp och det känns även som att det kommer ta en evighet innan jag äntligen får mina piercingar och så gjort! Det kan också suga!

Men annars har väl dagen varit bra antar jag.
Ringde och bokade tid på Ljunkans Salong :) Blir klippning nu på tors och färgning och slingning den 25e, alltså tors nästa vecka (y)

Jag fattar egentligen inte varför jag har varit så deppig idag på eftermiddagen, det mesta  går ju faktiskt framåt i mitt liv just nu! Antar att det är för att det känns som att det aldrig händer något nytt och för att jag saknar äkta kärlek... Men snart är det sommar, och då kommer det ju iaf att hända saker! Sen det där med kärleken kommer med tiden, det är ju faktiskt inget att stressa över.

Så nu ska jag verkligen ge järnet och kämpa på med allt,
because that's how I do it fuckers! (:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0