Back to school

Jahopp, då har man klarat av första skoldagen efter lovet!
Var kul att se alla igen, och dagen var i allmänhet rätt slapp :)

Efter skolan blev det gymet med mamma, hurtigt!



Dagens bästa :

En kille i min klass får inte ner böckerna i väskan och säger då irriterat till väskan:
- Men, din mamma!




Köpte nya skin toners idag. En trån Nivea Young och en från Clerasil, hoppas dom är bra :)

Köpte även en ny flaska av min favoritfoundation som jag rekomenderar starkt!

Den heter Pure Liquid Mineral Foundation och är från Maybelline NY. Den innehåller inga oljor så den passar de med lite fetare hy. Jag tycker att den sjunker in fint och ger ett naturligt resultat som känns lätt :) Den har även solfaktor 15, så den är kanske en bra investering till sommaren? (:














Kommentarer
Postat av: Ewy

den verkar sjukt bra XD skall nog köpa den när jag får råd :P

2010-03-01 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0