Percy Jacksson And The Lightningthief

HAHAHA!

Det blev att kolla på "Percy Jacksson And The Lightningthief" på bio med Tobbe och Eric eftersom det inte fanns platser kvar på varken "Shutter Island" eller "Snabba Cash".

Jag trodde faktiskt att den skulle vara bra, men ack så fel man kan ha! Enligt mig var den pinsamt dålig på de flesta sätt! Effekterna var inget vidare, gudarna var jättemesiga, helvetet skildrades som rena mysstgan och t.o.m. jag är en bättre skådespelare än de som medverkade i filmen!

Vi satt alla tre och tvingade oss att hålla oss för skratt genom hela filmen, och det var inte för att de drog roliga skämt!

Enligt mig är den inte värd att se, speciellt inte på bio...
 0.5/5 toasters!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0