Nu är det bestämt!

På fredag smäller det! Nu är det bestämt att jag ska pierca tungan :)
Jag kunde inte fixa strängen på Federal, och väntetiden hos tandläkaren är skitlång, så jag kör så länge ändå!
Det har varit så mycket ändringar och beslut hit och dit om allt som har med piercingen att göra, men nu både hoppas och tror jag att det verkligen blir av!
Antar att jag borde passa på att "njuta" av min tunga nu de sista 3 dagarna (y)
Strängen ska jag nog fixa senare, kanske till hösten, hos tandläkaren.
SÅ JÄVLA PEPP! :)






Kommentarer
Postat av: J'Licious

sv; ja dom är hur bra som helst och uberbilliga :) lycka till med piercingen darling!

2010-04-13 @ 22:10:15
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0