Jag lever! Och är sjuukt pepp!

Ja, nu är det såhär va, att min mun under de närmaste 10 veckorna kanske, inte kommer må såå jävla prima!
Jag ska ju, som många av er redan hört, pierca tungan snart :)
Och idag var jag och snackade med min piercare (Federal Linköping) om min "sträng" som jag har under tungan, den är alltså vääldigt lång. Jag kan pierca iaf,
men har bestämt mig för att BRÄNNA "bort" strängen först så fort jag kan få en tid :)
Anledningar:
* Jag kan sätta piercingen längre in så att den blir lättare att dölja
* Jag har plats att göra en till piercing framför den om jag någon gång skulle vilja det (för det är ju så fint!)
* Den kommer "skava" mindre på tänderna
* Risken att bita i kulan kommer minska
* Piercingen kommer att bli rakare
* kommer bli mycket rörligare i tungan ;)

Egentligen kostar det 800:- att bränna strängen på Federal, och 600:- att pierca tungan.
Men jag fick att specialpris på båda för 1000, (y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0