Hur ska man orka?

Jag förstår verkligen inte varför jag går NV. Jag passar verkligen inte in på den linjen, och allt är bara så in i helvete ointressant. Men jag antar att det bara är att bita ihop, det är ju trots allt en väldigt bra utbildning. Visst, jag kommer inte ha nån nytta av den eftersom jag ändå inte kommer vilja bli något som man måste ha läst NV för att kunna bli, men iaf. Skolan är bara skit nu, det var nog det jag ville komma fram till.
Imorgon är det dags för kemiprov, känns inte så lockande kan jag säga.

Snart kommer brorsan hem, skönt att det händer något här hemma :)
Han fyllde 20 igår, så han ska firas lite nu i helgen.

Jag hatar att skriva såhär tråkiga inlägg, men ibland har man inget roligt att skriva om, that's life!
Måste verkligen plugga nu, ju fortare jag börjar plugga, ju tidigare är jag ju färdig.
Piercingen läker iaf fint! :)

Kommentarer
Postat av: J'licious L'licious

sv; tack sötan! :D

2010-04-25 @ 19:28:41
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0