Äntligen!

I fredags kom den äntligen på plats, min efterlängtade tungpiercing! :)

Det gjorde inte alls ont att pierca, vilket man kanske inte tror, men så är det :)
Tungan har varit svullen som en boll i princip i helgen, men nu börjar det bli mycket bättre.
Och myter som att man börjar läspa och inte kan äta annat än soppa på flera veckor stämmer verkligen inte. Vissa, man pratar lite sluddrigt när tungan är svullen, men det går över efter bara ett par dagar, och jag åt potatismos och banan de 2 första dagarna för att slippa tugga (endast för att jag var orolig för att tugga på kulan, inte för att det gjorde ont eller något sådant), men jag äter vanlig mat nu, sist jag åt käkade jag hamburgare utan problem :)

Det känns inte lika klumpigt och ovant längre, och jag är verkligen nöjd!
Kan även passa på att rekommendera Federal Piercingstudio i Linköping. De gjorde ett jättebra jobb, och jag kommer definitivt att gå tillbaka till dom när det är dags för navelpiercing till hösten (y)





Kommentarer
Postat av: Lollo

Fan så nice =)!

2010-04-19 @ 23:35:20
URL: http://chimchar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0